söndag, februari 07, 2010

Jorden håller på att gå under!

Om man får tro svensk media vill säga. Krig svält prostitution fundamentalister elände elände elände. Samtidigt som anders och marie och carina och göran beklagar sig över ryggont LAS AMS ovisshet hopplöshet vargjakt och extrakilon. Så synd det är om svensken om världen om djuren om allt och alla och fan och hans moster. Alla behöver hjälp. Ingen klarar sig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta - men tänkte illustrera några märkligheter under kvällen.

5 kommentarer:

Caroline G sa...

så ja, så kom updaten:) ser framemot lite edge i veckan som kommer...!
Kramen

Elina Jonsson sa...

haha ja den dröjde :) men härligt med så fina stammisläsare! kramen

yix sa...

Glöm inte SJ! för helvete, glöm inte SJ - eller hata-Mona-kampanjerna på Facebook!

Elina Jonsson sa...

alltså det är nog något fel på mig men som jag ser det är det fantastiskt att tågen går när det är 1 m snö och -20° - men enligt facebook updates så är det illa att stå still i nässjö. dono.

haha även att mona inte är snabbaste hästen i stallet så håller jag med om att hata-mona kampanjer är väldigt småaktigt.

btw vet inte om du såg partiledardebatten - men jesus vilken patetisk pajkastning det var. men det märkligaste av allt var attde sk kännarna tyckte att den var bra. wtf!? verkar som det är nåt genuint avvikande med mig nu :)

Elina Jonsson sa...

fast snart kommer en liten jag-tycker-inte-om-göran-hägglund på bloggy så stanna tuned... ska försöka göra den något mindre småaktig ;)