måndag, januari 12, 2009

Konsten att inte bli besviken


Är att inte ha höga förväntningar. Mina förväntningar på Georgien var obefintliga. Och nu är jag - peppar peppar - hur nöjd som helst. Min nya chef stod precis paralyserad vid mitt skrivbord och frågade om jag verkligen var säker på min nyss ordnade lya. Ja. Men den har ju bara ett litet elelement. Ja. Och du har ingen bil. Nej. Men varmvatten och kylskåp och ett fräscht badrum. Just nu kan jag inte riktigt komma på vad mer man behöver. Strålande trådlöst finns på kontoret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oerhört spännande att följa din väg mot att förändra världen..
Georgien verkar vara väldigt ....vackert på ett rått sätt....typ :)

Keep up the good work

Elina Jonsson sa...

åh så himla fint. ja det är vackert på ett rått sätt. som kanske märks på bloggy så är jag djupt förälskad i landet just nu :) stanna tuned och pratas snart. kramen