tisdag, juli 08, 2008

Alldeles förbi av trötthet

De senaste dagarna har varit som i ett töcken för mig. Vet inte riktigt vad som har hänt. Om jag arbetat för hårt eller sovit för lite eller om det är för varmt eller om jag faktiskt varit sjuk utan att riktigt förstå varför. Men idag har jag varit och handlat riktig mat. Som börjar på rå och slutar på varor och faktiskt inte heter fettfritt socker eller sockerfritt smör. Haha. Så får vi se om det hjälper.

På fotot ser ni annars det absolut nyttigaste som går att uppbringa i min deli och som fick vara mitt levebröd när jag skadade foten för ett par månader sen. Brrr.

3 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Det här såg verkligen inte särskilt sunt ut! Sov om du kan.

Carina De Soleil sa...

La Yogurt...låter vansinnigt classy...
Nästa gång jag går in på svenska Coop ska jag fråga var de förvarar sin La Yogurt....underbart..
Krya på dig....

Elina Jonsson sa...

åh såklart du ska. hur kan le soleil leva utan la yogurt...? nästan lite som yin och yang ;)

tack för omtanken båda två. efter x antal morötter broccoli apelsiner leverpastej och gulliga kommentarer (!) börjar jag nu återfå energin.