tisdag, juli 07, 2009

Domedagskänsla

7 kommentarer:

Vibeke sa...

jävlar vilket foto!

Peter Madison sa...

Aahh...jag är en total New York-sucker!! Har varit där 5 gånger på lika många år och åker dit nästa år igen.

Väldigt snygga foton!!

Elina Jonsson sa...

tackar tackar..!

varför inte flytta hit en sväng..? om inte annat så för att tröttna ;)

Elina Jonsson sa...

och så vill jag verkligen understryka att fotot inte är manipulerat eller färgat eller nåt - himlen var bananas..!

Peter Madison sa...

Hehe...du är en skicklig fotograf...;)
Jag skulle mer än gärna bo i New York men det kostar väl lite mer än i Östersund kan jag tänka. Men en dag så...

Jag var över i slutet på maj och funderar på att åka i höst, sep/okt nångång!

Elina Jonsson sa...

å andra sidan tjänar man också mer än i östersund :)

Peter Madison sa...

Mmm...jag vet jag vet.
Jag har en dröm om allt det där och drömmar ska ju förverkligas, så en dag när allt faller på plats...:)