måndag, juni 16, 2008

Superfina foton i Lightbox

Efter lite botaniserande lärde jag mig häromveckan Lightbox. Oh my gosh. Gillar den hur mycket som helst. Och gillar särskilt hur de skriver "works on all modern browsers". Implicerar alltid Firefox och Safari - men sällan Explorer. Efter hemsidesbyggande har jag nämligen fått en genuin aversion mot Explorer.

Tyvärr har jag tappat bullet next och previous på elinajonsson.se - så måste fixa det nu. Men klefstad.se och klefstadförlag.se funkar fint. Funderar på om fotona ska vara lite mindre i storformatet. Och hur man får sidan att ladda fortare. Kommentera gärna förslag.

Dessutom hade det ju varit väldigt snyggt på elina elina elina och strolling. Såklart. Men jag har fortfarande inte satt mig in i Blogger ordentligt. Lättare när man kodar från scratch.

Inga kommentarer: