fredag, april 23, 2010

Mycket nu

Ah. Ibland blir det bara för mycket. När jag var i Stockholm blev jag som bedövad av påfågelsmentaliteten. Hur alla ska övertrumfa varandra i konsumtion och kontakter. Kunde inte andas på en vecka när jag kom hem och sen dit igen nästa helg. Mer om det senare. Värst av allt var att pocky givetvis blev stulen. Nya pocky är liten ful och eländig. Kärlek på minus och färre foton.

Dessutom är mackie knökfull och meddelar mig irriterat att startskivan är full. Och så en massa fascinerande möten med människor som jag inte riktigt kan skriva om på bloggy. Ovanpå allt detta så arbetar jag med sådant som jag inte öht behärskar - som skogsbruksplan kompostering brandskydd och redovisning - hjälp någon? Summa summarum har det blivit mig lite övermäktigt. Men Lotta jag håller med dig - nu är det dags för uppdatering!

4 kommentarer:

Lotta Losten sa...

Ha ha! Härligt att det gick att väcka dig ur bloggsömnen! :-)

Elina Jonsson sa...

törnrosa :) och fina kommentarer tas alltid emot med kärlek!

Anonym sa...

det var verkligen på tiden! provar ringa ikväll, har span på lite tågbiljetter:)
xo
Caroline

Elina Jonsson sa...

välkommen..!