fredag, januari 15, 2010

Tvättstreck

5 kommentarer:

Lotta Losten sa...

Åh så fint! Varför, undrar den moderna människan inom mig som vet att folk inte gör så på riktigt längre utan bara om det ska vara konst...

Natasa sa...

I serbien hänger man fortfarande ut tvätt mitt i vintern. Det är lika roligt varenda gång man ska försöka skaka liv i en stelfrusen skjorta. Men det luktar gott iaf ;)

Elina Jonsson sa...

minns faktiskt när jag lärde mig att vatten faktiskt fryser ur blöta kläder i kylan. så himla coolt..!

lotta - det blev ett oväntat avbrott i mitt skrivande idag :) nästan en cliff hanger. fler foton väntar..

Lotta Losten sa...

Oh! Spännande...

Elina Jonsson sa...

nu så. och visst var det konst.. sverige är för kliniskt och kanske framförallt för privat för sånt här.

men i georgien däremot var det inte konst. vackert för mig och förmodligen hårt arbete för de som var tvungna att tvätta och hänga. luktade säkert gott också :)