torsdag, januari 21, 2010

En torsdag helt enkelt


Före frukost fick jag en stor blöt kyss av Tyra - min storebrors boxer. Sen ringde jag Skatteverket för att avsluta min särskilda postadress. Så åkte vi till stan för att handla och jag blev som ett barn på julafton på Systemet - där har jag inte varit sen 2007. Smög ner en Martini Bianco i korgen innan mamma kom fram till kassan. Sen tog jag min sista Twinrixspruta och köpte min första påse lösgodis sen 2007.

Väl hemma har jag lärt mig att köra palltruck även kallat handtruck. Mycket underhållande - rekommenderas varmt. Om man hade alla saker saker på pall så skulle livet bli så mycket smidigare.

2 kommentarer:

Caroline G sa...

handtruck, baby!

Elina Jonsson sa...

haha det var vad jag också trodde innan jag googlade.. man ska aldrig lita på återförsäljare :) sen sa storebror att det heter palltruck. ändras bums..!