fredag, maj 02, 2008

Robyn spelar på Grand Ballroom ikväll

Aouch. Jag har helt klart dubbelbokat kvällen ikväll. Tänkte gå på Robyn när hon kom till New York men trodde det var först nästa vecka. Egentligen är jag inte så himla förtjust i Robyn - tycker att hon ofta känns så krystad - alltså en ännu större anledning att faktiskt se henne. Skulle så gärna vilja tycka att hon är grym. Men nu ser det ut som att det blir en drink och middag med goda vänner istället. Ah. Det är inte lätt när det är svårt.

2 kommentarer:

linda sa...

så du gick inte på robyn?! jag är så svältfödd på konserter att jag t o m hade gått o sett tomas ledin! eller nej, det hade jag faktiskt inte...tror jag...

Elina sa...

haha jag gillar inte ens konserter :)

men jag hade gärna sett robyn för att få lite mer grepp om henne. faktiskt.

i sandaler av plast.....