måndag, september 17, 2007

Äntligen äntligen äntligen...

Äntligen har jag lyckats ta mig ur lägenheten. Trodde knappt det skulle hända. Har sen i måndags legat djupt nerbäddad med min fina fina mac och tittat på TV-serier med huvudet dunkande av jetlag. Nästa gång jag reser så långt som en meter ska jag ha minst en veckas semester som buffert. Med room service.

Med darrande steg har jag idag rört mig i en magisk triangel. Fika i West Village med fellow interns. Strolling shopping and serious picture taking alldeles ensam i China Town. Hem till East för lite Ipren vila och meditation. Så slutligen middag i West Village och walk hem till East.

Notera de vackra stolta fina röda trycken på samtliga påsar när man handlar här. Notera även den svarta lätt sanitetsliknande påsen man får i mataffären. Min grafiska näsa fullkomligen älskar detta och givetvis var jag tvungen att föreviga dessa vackra förpackningsprodukter. Innehållet är fem pasjminasjalar en cola en juice och en - såklart - bagel. Notera slutligen vårt fina parkettgolv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!!! Är i Chicago nu, Kindergarten. lektionen börjar. halshuggen. ringer ikc´väll

Anonym sa...

oj, många stavfel där, men som jag sa, kindergarten, så vågar inte slösurfa mer än i pausen... Hur som, så glad att du mår bättre! Hörs ikväll! KRAM!