onsdag, november 06, 2013

Läggdags

Ikväll har jag hållt föredrag igen. Älskar hur jag inser nya saker varje gång jag berättar. Känns som att jag håller helt olika föredrag varje gång. När jag förberedde mig idag insåg jag att det var första gången sen jag lämnade Georgien, och att allt liksom är i ett helt nytt ljus nu. Mer fokus på samband än på detaljer. Ser redan fram emot nästa föredrag så jag kan utveckla mig mer. Sen är det förstås alltid väldigt roligt med en engagerad publik som ställer många frågor. Och arvodet gick även denna gång till fina SAK. Tack LC!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack själv Elina! Det var helt klart spännande att höra dig berätta om din verklighet och ditt liv, så långt bort från min vardag. Det berikar!

Elina Jonsson sa...

åh vad glad jag blir..! tack! det var väldigt trevligt att sitta kvar och samtala över middagen också - berikande är ordet :)

linda sa...

jag vill också komma på en av dina föreläsningar!

Elina Jonsson sa...

nämen :) du får helt enkelt bjuda in mig..!