lördag, juli 24, 2010

Mitt liv i stereo


Som alla vet så är min pod en fysisk del av mig. Alltid alltid alltid i öronen ända sedan barnsben - då freestyle såklart. Sommarens lurar har tynat bort utan att jag pallat köpa nya men när jag på tåget häromdan istället för house tvingades lyssna till fjortisars sexhistorer - sick! - blev jag smärtsamt medveten om mitt behov. Så nu. Herregud. Mitt liv har gått över till färg. H*O*U*S*E*M*U*S*I*C. Kärlek. Löve.

Och när entusiasmen har lagt sig något tänkte jag beta av ännu en kader sommarpratare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du under Skuldevaluering eller Administration? Är du svartlistad? Kämpar du för att klara dina månatliga betalningar? Vill du köpa ett hus-, bil- eller företagslån, men du under skuldbedömning eller administration? Om du har svarat JA på någon av mina frågor? Vänligen kontakta oss via e-post: nortonfinance2017@gmail.com