tisdag, juli 22, 2008

Tar Tina droger..?

Annars är det alldeles oförklarligt hur hon fnissande pratar om sin kropp medan hon svär oförtrutet under en-och-en-halv timmes sommar. Lika oförklarligt är det att P1 sänder detta.

Jag har inte haft något problem med Tina Nordström tidigare - tvärtom - men det här var det absolut sämsta sommar jag någonsin har hört. Alltså det är så fruktansvärt dåligt så ni nästan måste lyssna. En så egenkär människa helt utan självinsikt är inte bara dödens tråkigt och patetiskt utan vid närmare eftertanke också skrämmande.

Än mer skrämmande är att de bloggare som orkat blogga skriver att det är småroligt och smygroligt. En begåvad bloggare gör dock samma analys som jag. Jämför dessutom Silbersky med Tina. Eller rättare sagt - inser att det inte går att jämföra. Överhuvudtaget.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Naj men ELina "Ryck mig i fjädern" :D. Hårda ord det där. Visst verkade hon onekligen tokhög på sig själv, och hon var ju inte slipad och programmet kändes bara halvgenomtänkt,men SÅ förfärligt dryg.. naaa. Det här är ju så här hon är, även om i en mer speedad version. Sen har du ju helt rätt i att man inte kan jämföra äpplen med päron :) Fast du rekommendera alltså Silbersky...? Har ej lyssnat, ska jag göra då :)
KRAM

Elina Jonsson sa...

hahaha ryck mig i fjädern :)

nu har jag lyssnat lite igen - bara för att ge henne en andra chans. OMG. det är verklgien fruktansvärt. nada självinsikt och falska skratt i kombination med bisarra uttalanden. jag har nog inte förstått vidden av tina tidigare. men nu är jag upplyst och aldrig aldrig aldrig någonsin tina igen.

silberskys program var precis lika fantastiskt som jag hade väntat mig. han är verkligen en fascinerande person. och vis. så lyssna..!

Vibeke sa...

Glänsande :) skånskan och göteborgskan på den dialektala tiptopslistan. Ja, med en sådan öppning. Go Silbersky :D

Elina Jonsson sa...

haha ja jag sa ju att han är vis :) synd att han inte toppade med skånska och östgötska bara..