tisdag, april 21, 2009

Svårt att bestämma mig


Åh. Det senaste halvåret har jag haft sjukt svårt att bestämma mig. Twitter eller inte twitter. Men så fick en twittrande vän mig på fall. Och väl joinad fick jag ju followers och nu har jag tom synkat twitter till bloggy. However är mina invändningar två. Dels känns det som att twitter var lite passé redan innan det kom igång. Dels känns det svårt att hålla så många olika bloggar slash microbloggar i luften samtidigt. Men nu känns det klippt. Twitter it is. At least for a try.

2 kommentarer:

linda sa...

jag pallar absolut inte med en grej till. nu får det vara nog. jag fattar inte alls poängen med twitter. det är ju bara en funktion som redan finns på facebook, eller?

Elina Jonsson sa...

ah men jag är inte helt säker. för på twitter blir det så clean. inte en massa annan info. gillar dessutom svara-andra-funktionen. och att det var så smidigt att synka med bloggy.

så :)