tisdag, april 21, 2009

Och apropå Blondinbella


Foto Micke Grönberg SR

Så är det dags för mig att bekänna att jag med stor behållning läser Blondinbella dagligen - och har så gjort sen snart ett år. Flera gånger har jag varit på väg att skriva om Blondinbella men varje gång har inläggen blivit för långa och hamnat i utkast. Och något jag lärt mig är att det som en gång hamnar i utkast aldrig någonsin når bloggy. Direktkänslan är försvunnen. Hur som helst. Blondinbellas utveckling är fascinerande och på många sätt känner jag igen mig i all hennes sprudlande framåtanda. Som såklart även har sina baksidor.

2 kommentarer:

linda sa...

jag trodde blondinbella sluttat blogga. hon var väl utbränd det lilla livet?

Elina Jonsson sa...

gah linda darling parafrase please..!

blondinbella är stentuff och värd all cred. det lilla livet känns i mina öron förminskande.. eller..? är jag överkänslig..?

läs bloggen helt enkelt :)