lördag, oktober 04, 2008

Back on track


Ah. På grund av min bristande internettillgång har jag svårt att uppdatera bloggy i realtid. Men onsdagskvällen tillbringades till stor del i nyöppnade Apple Store - åh underbara underbara Apple Store - för att försöka plocka upp mina raderade foton. Förutom att Laurent var ungefär hur trevlig som helst var det alldeles poänglöst. Tydligen kan man köpa programvara för en förmögenhet och ändå vara ganska säker på att det inte funkar.

Men på vägen till Apple så hade jag passerat en mycket tjusig Photo Service - så jag kilade in där på vägen tillbaka. Och för 22 Franc så tog de fram alla foton sen 1 augusti. Är det inte fantastiskt. Så nu har jag uppdaterat Neva Books and Pics och Paolo Roberto.

2 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Min dator är helt kajko - igen. Jag måste nog lämna in den på lagning. Den rullar ner som en grå gardin och uppmanar mig att starta om den. Superjobbigt! Skönt att du fick tillbaka dina foton.

Elina Jonsson sa...

Ja det var verkligen lycka att få tillbaka fotona..!

Du kanske ska återgå till PC..?