söndag, april 06, 2008

Pacha New York helt enkelt

Olika dörrar för kvinnor och män. Tydligen för den - för en nattklubb - ovanligt närgångna säkerhetschecken. Men ändå. Skilda ingångar känns bisarrt. En föraning om vad som komma skulle.


Eftersom jag haft bråttom och tagit hela väskan fick jag se mina ovärderliga svenska huvudvärkstabletter brutalt kasseras som droger.


Från hiphopgolvet såg man tydligt de svenska flaggorna bakom det hårda ljussystemet. Om jag hade haft klubb på Pacha skulle jag haft tydligare ljussättning mer spots och färre rullande lampor. Cleanare. Men nu har inte jag klubb på Pacha. Än. Lokalen har potential tho.


Utsikt från rökrutan. Funky industrial.


Axwell bokstavligen bakom skivspelarna. Posandes med fansen. Bland flaggor och körsbär. Det var galet. Galet.

Inga kommentarer: