tisdag, april 08, 2008

I mormors berså inrikes

Foto Kinna Jonsson
I mormors berså är nu omskriven i Inrikes - flygtidningen vid alla inrikesgater. Senaste numret uppmärksammar Österlen och arkitekten Lillemor Husbergs supercoola ekologiska hus i Brantevik. Eftersom jag aldrig flyger inrikes har jag inte läst tidningen tidigare men den är fin. Gillar formen. Särskilt intervjun med Anita Wall. När jag bläddrade i pdfen såg jag att min favvo Jessika Gedin skriver om musik, Ronny Svensson om film och Anina Rabe om läsning. Stort.

3 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Jättetrevligt skrivet och kul att du läste mer i tidningen.

Sara Ödmark sa...

Mmmm. Jag vet inte om det är den fina bilden eller tidningarnas kakskräcksartiklar, men jag blev sjukt sugen på småkakor nu.

Elina Jonsson sa...

åh jag hoppas det är den fina bilden :)

man blir sjukt sugen på småkakor när man läser i mormors berså. kanske borde skrivit varningstext på framsidan haha.