söndag, augusti 05, 2007

Helt enkelt en runda i Malmö

Oh my gosh. Vid elvaish igår kväll bestämde vi oss för att gå ut. Det skulle bli fariarunda i Malmö. För mig helt okända marker att utforska. Izakaya Koi var en mjukstart där vi båda kände oss hemma. Faria tyckte jag skulle hooka med nån och vinkade till sig en kille som enligt henne var min stil. Haha. Har skrattat härligt mycket åt det ikväll.


Tillsammans med inte-alls-min-stil men väldigt söte modellen - som bott i New York mind me - gick vi till Skeppsbron. Inser att jag verkligen aldrig aldrig aldrig kan gå ut på vanlig straight klubb. Det måste vara gay house eller student. Annars är jag fett rökt.

Efter en timmes minglande och dansande kom givetvis den obligatoriska fotografen fram. Faria smet medan jag och modellen glatt posade. Vad gör man inte. Sen började jeppen fråga en massa om efterfest och prylar. Om vi var bolagsfolk. Haha. Modellen rörde en historia och vi var precis på väg att lätta när jag råkade få lite attention. Slutade med att jag signerade en Gustavos bringa med min namnteckning. Fotografen fotade brutalt för Sydsvenskan. Killer instinct mannen. Cred. Haha.





Men nu kom höjdpunkten. Äntligen skulle jag till Slitage. Har helt ärligt aldrig varit där och kommer nog aldrig gå tillbaka heller. Vakten blev djupt tagen av dagens skoval. Tofflor har nog aldrig varit mer hett. Haha. Men jag presenterade mig snällt kollade att han hade sin skottsäkra - på Etage vet man visst aldrig - och klev nöjt vidare.

Efter en rejäl dos schlager karaoke rnbshaking och det ofrånkomliga - men ikväll fantastiskt givande - samtalet med en superskön jugoslav - kroat för omväxlings skull - blev det tarre hem till Lund.

Need i say att den delades med två animatörer som glatt plockade med skejtarna på turen. Störtsköna. Och att taxichauffören hette Jesus. Vad annars. Vilken kväll. GUD vad jag har saknat fest...!

Inga kommentarer: