fredag, april 08, 2011

Märkligt

När jag läste om drottningens stukning i New York tänkte jag att det var märkligt att inte SÄPO eskorterade henne ut ur butiken. När jag sen läste att Helin djupt beklagade det inträffade utan att ha utrett frågan tänkte jag att det var ännu märkligare och direkt oprofessionellt. När jag nu inser att fotografen ifråga är Pontus Höök blir det märkligt på riktigt. Mycket svårt att tro att just Pontus skulle ofreda drottningen. Får hovet drottningen aftonbladet och helin bete sig hur som helst..?

Gunilla Kinn har skrivit om händelsen och skillnaden mellan våra barn och andras ungar. Ser fram emot hennes analys i Medierna imorgon.

5 kommentarer:

linda sa...

märkligt är väl ett fett understatement! upprörande och pinsamt från aftonbladets sida!

Elina Jonsson sa...

tänkte som sagt lyssna på medierna idag och höra vad de säger. men efter vad jag har läst hittills så tycker jag att det är - väldigt - märkligt. hur snabbt det går att lägga sig fullständigt platt bara för att det rör drottningen. som att inte alla är lika värda..

Elina Jonsson sa...

helin verkade iaf fått en hel del intern kritik..

Anonym sa...

Med all rätt såger jag. Att hon fått kritik intern kritik då...

Elina Jonsson sa...

nu vet jag inte vem du menar - det var jan helin som fick intern kritik. drottningen vet jag inget om :) men om du menar honom så ja verkligen!