tisdag, september 07, 2010

Efterlysning

Nån gång för länge sen sa nån till mig att det fanns en mysig rum och frukost på Östermalm i Stockholm. I en gammal våning. Tyvärr skrev jag inte ner det. Och nu undrar jag om jag har drömt.

Finns det något mysigt rum och frukost i Stockholms innerstad..? Bohemiskt men ändå superfräscht och så ett mysigt värdpar..? Som Sjöbacka..? I stan..? Snälla hjälp mig. Får alltid sån ångest när jag ska till Stockholm i tid och otid. Kan inte alltid sova på folks soffor. Särskilt inte de gånger jag ska flyga mitt i natten. Ett mindre hotell funkar också som tips så länge det är mysigt. Hemkänslan jag är ute efter.

2 kommentarer:

Caroline g sa...

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g189852-c2-Stockholm-Hotels.html

Det som heter Oden eller 4 trappor kan han varit det jag kollat på innan - har dock inte bott där. Slutade med att vi tog en soffa eller hotell...
KRAM!

Elina Jonsson sa...

åh vet du vad - fina 4 trappor hade i sin tur en länk som visade sig vara rena guldgruvan..! tack!