tisdag, juni 12, 2007

Prospects för en underbar sommar

Hela dagen idag har jag njutit av min fantastiska kreativitet. Gigantisk volangkjol blev imorse kort sommarklänning med lätt marilyn-varning i vinden. Otroligt piffig med rosa sidenband runt bysten. De som gett mig komplimanger idag har sagt "åh vilken fin klänning - så somrig du ser ut". Härligt. Springer på mitt livs allra underbaraste Sebastian på stan. Efter tre inledande kramar och gud vad fantastiskt att se dig sa han givetvis "åh vilken fin kjol du har". Hahaha. Vilket öga. Gotta love.

Inser ju genast hur mycket jag saknat Sebastian på sistone - så efter en dubbelcheck av nummer bokade vi nästa vecka. Så nu blir det sommarhäng med sommarfavvisarna. Klubbande med mina gamla goa bellare och sen efterfestande med Sebastian & co. Sweet. Eller sprusigt som Sebastian såklart sa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:), ey tiger......Grejt att cykla på dig igår...Vet inte, men tror jag hade valt att stava sprusigt med massa zzzz.....Vet inte vad det är med mig o punkter....

Kom i håg, takes one to know one...Vi dricks nästa vecka...

Puss

Elina Jonsson sa...

åååh tiger sötis. nästa vecka och sommaren ut är det du och jag!