onsdag, maj 02, 2007

Dampig är bara förnamnet...

Efter några sköna remarks på sistone kan jag sammanfatta mig själv som lätt dampig hahaha. Och med tanke på helgens otroligt höga nivå måste jag erkänna att det finns ett korn av sanning. Gårdagens park följdes av galopp på ÖG, middag i city, fest på Kävlingevägen och den obligatoriska rundan på Tengan.

Dagen idag inleddes med förstamajlunch på ÖG, för att sen fortsätta med ett halvt Lundaspex där första minutrarna var fantastiskt roliga tack vare en mycket hög alkoholkonsumtion. Sen insåg jag att nej - spex är verkligen inte min grej. Visst sjunger de amazing, men det fanns liksom ingen tråd - ingen intrig, som gjorde att jag pallade stanna. Så i pausen zappade jag vidare till oh gees igen.

Selvfüllich fick jag med några sköna fiskar till Göteborgs lunch, bla min absoluta favvo Pekka. Vita byxor, röda loafers och svart kavaj med vita detaljer gjorde givetvis stor succé. Toppat med ett par klockrena Raybans. Mycket smakfullt gotta say

Efter att ha gjort Gbg återvände vi nöjda och belåtna till Ostrolocus för några vändor till John Wangs mixar. Insåg plötsligt att Koffe faktiskt (nästan) ser ut som Patrick Swazie och dansar något magiskt bra!! Dessutom hade han kvällens i särklass snyggaste skjorta. Complimenti till lillasyster Linnéa.













Men nu är det hög tid att sussa. Imorgon halv tio kommer mamma på besök - ska bli riktigt riktigt härligt!

Inga kommentarer: