söndag, april 15, 2007

Malmö vårbal...!













Efter en magiskt oklar hemtenta i veckan fanns det bara en sak att göra... Ge allt på Malmös vårbal. Oh my gosh, det har varit årets i särklass roligaste dygn...! Supersoft middag med balens säkert skönaste marskalk, Cecilia, och sen den givna mellanfesten, som i svår konkurrens blev hos Carl. På mellanfesten fick jag även veta att någon jag aldrig har sett, har kartlagt mitt liv och ser mig som sitt livs kärlek. Mycket fascinerande. Sköna bilden ovan visar min och Filips mycket ostadiga, men väldigt glada väg tillbaka till AF. Notera även Tiger som fortfarande är med oss.

Efter en ännu intressantare upplevelse på McDonalds i förmiddags... blev det så äntligen LUNCH. Hängde med favvo-Nils som hade varit hemma och harvat (!) och givetvis gårdagens partners in crime Filip och Gustaf. Spanet var svårspanat, så jag kilade hem ensam men väldigt nöjd vid.. sju? åtta..? Nästa stopp blir galoppen siste april.
Oh gees är det som gäller då!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken recension! känns lite bittert att Filip har stulit min plats som partner in crime dock;) Får ta igen det på !valborg...! Erik med glassen kom nästan ihåg att ni träffades inne på af också. Hörs i morgon, baby. Sleep tight!

Elina Jonsson sa...

haha ja siste april kommer bli helt GALET i år :D

Kinna Jonsson sa...

Verkar ha varit livat. Hur blev det med de romerska eskapaderna?

Elina Jonsson sa...

hellre snygg än romersk blev det :)

Elina Jonsson sa...

så här ett år senare måste jag säga att det här fortfarande är ett av mina absoluta favoritfoton på bloggen. älskar känslan överexponeringen felfokuset och tigern på mitt finger. älskar vårvarma lund. åh.