söndag, november 02, 2008

Den magiska koden

Mitt nyvunna goda humör beror också på att jag hittat the stairway to heaven. Eller dörren till en annan dimension möjligtvis. Om man köper en kaffe på Starbucks så får man en halvtimmes wifi. Så. Eftersom jag är desperat köpte jag en kaffe för en halvtimmes wifi. Men nånting är magiskt med koden. Eller så är inte kodningen kompatibel med mac. För min kod funkar timme efter timme dag efter dag. Visst köper jag kaffe ändå - eftersom jag sitter här. Men så skönt att slippa stressa. Solen skiner idag helt enkelt.

2 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Helt underbart för dig. Det är inte kul när man inte kommer åt nätet.

Elina Jonsson sa...

Det känns verkligen underbart - och samtidigt så tragiskt att några timmars internet på ett fik tio minuter hemifrån är definitionen på underbart...