måndag, februari 11, 2008

elina elina elina äntligen på face


Sedan lite drygt en månad finns elina elina elina även på face. Anledningen till att gruppen har låtit vänta på sig är att jag helt enkelt inte såg något riktigt syfte för en grupp. Men så har jag insett att många av er läsare är fantastiskt trogna och gärna kommenterar till mig på just face. Och att många av er kommenterar mina rader sinsemellan. Därför finns nu möjligheten att gå in på face och diskutera mina inlägg eller ämnen. Kanske ger spinoffs.

Samtidigt som jag ofta undrar vem som faktiskt läser bloggen och har blivit duktigt överraskad mer än en gång. Så därför ger jag nu alla trogna läsare chansen att stolt få uppvisa medlemskap i elinagruppen.

En bonus är förstås att jag kan skicka ut meddelanden till alla intresserade elinaläsare när det händer något alldeles extraordinärt. Typ jag är med i morrontv eller så. Förhoppningsvis ska jag ha lite smashing nyheter i vår. Boksläpp och så - men inget klart än. Fortfarande bara design. Skrivandet essar sig än så länge.

Tveka inte att gå in på face och önska inlägg eller ämnen. Kan hända att jag skriver upon request. Sök bara på elina elina elina.

Inga kommentarer: