tisdag, november 12, 2013

Projektarbete

Även att det ibland känns som att jag inte gör så mycket nu när jag är hemma, så kan jag se tillbaka på en hel del resultat. Sedan jag kom hem så har jag sålt bilen, inrett mitt fina hemmakontor, ordnat rekommendationsbrev, skrivit avslutningsrapporter, varit på avslutningssamtal och läkarundersökning, lagt om lån, köpt dator, installerat ritprogram, sorterat år av ackumulerade post- och tidningshögar och börjat städa ur diverse utrymmen och garderober. Helt enkelt allt det där som inte hinns med på ett par veckors semester, det som tar tid och ibland måste få vila lite emellanåt. Men som är fantastiskt att ha gjort när det snart är dags för nya äventyr..

2 kommentarer:

linda sa...

ser med spänning fram emot att höra om dina nya äventyr :-)

Elina Jonsson sa...

åh tack vännen :) det dröjer ett litet tag till. det är den där empty forever empty lilla saken som måste vara i balans igen.