onsdag, augusti 31, 2011

JAG HATAR PC SÅ MYCKET ATT JAG KNAPPT KAN ANDAS.

Idag var första dagen jag behövde använda en kontorsdator i mitt arbete. Eftersom jag idag skulle skriva rapport så tog jag med en bärbar dator och skrev rapporten i bilen på vägen hem. Ytterst väl förberedd. Sparade ofta. (För jag har förstått att man gör så med PC.) Sparade en kopia på en sticka. (För jag har förstått att man gör så med PC.) Väl tillbaka på kontoret hade jag två vattentäta kopior. Inom tre minuter var båda spårlöst borta. Och jag var helt oskyldig. Istället för att komma hem halv elva och äntligen få sova lite grann fick jag skriva om hela rapporten och komma hem efter midnatt.

2 kommentarer:

linda sa...

:-(

Elina Jonsson sa...

usch ja PC är verkligen en pärs. hinner förtränga det mellan varven hemma på mackie.