måndag, augusti 03, 2009

Skönhet helt enkelt


Foto Linda Hallberg
Äntligen har jag hittat en classysassy rockig och - inte minst - väluppdaterad sminkblogg. Visserligen har jag bara läst den i ett par veckor - men å andra sidan åh vad jag har läst. Så nu har jag kommit fram till att det är en verklig konstnär. Ögonsminkningarna är helt otroliga. Liksom projekten. Håret. Och de klassiska röda läpparna.

Dessutom är bloggen full av användbara tips och steg-för-steg. Och till min stora förtjusning tror jag mig även uttyda en viss unisexattityd till smink. Mycket bra. Me like very much. Mer skönhet åt folket.

5 kommentarer:

Linda H - hair & make-up artist sa...

Det går jättebra att låna den bilden =)

Elina Jonsson sa...

tack :)

Conilla sa...

Nämen.... GUD vilket trevligt bloggtips! Snacka om att vara kreativ, där ligger man verkligen i lä. Hoppas allt e bra med dig, underbara Elina!?

Puss o kram Conilla/Conni

conilla.blogspot.com

Carina De Soleil sa...

Amen herreherreherregud ....skit vilken duktig brud.....som conni säger, snacka om att ligga i läääääääääääää

puss min tiger

din tiger

Elina Jonsson sa...

med risk för att ha passerat bäst-före-datum med råge ... så ville jag bara säga att det var så himla härligt att se era kommentarer - mina sminkpros..!! puss på er!