måndag, december 17, 2007

Men den allra bästa julklappen är min


Det har inte blivit så mycket bok på bloggen på länge. Men inspirerad av klapphysterin så tar jag nu chansen att rekommendera årets julklapp. Som dessutom är alldeles oerhört tillgänglig.

För den som bor i Stockholm och känner sig lyxig och har gott om tid rekommenderar jag NK. Chefen och chefen på bokhandeln där är mor och dotter och fantastiskt trevliga. Strosa bläddra och njut.

För den som bor i andra städer eller byar eller på landet så går det utmärkt att handla boken på Akademibokhandeln eller Bokia eller Hamrelius. Eller fråga efter boken så beställer de hem den.

För den som uppskattar mig och min design och min reklamfria blogg rekommenderar jag istället att köpa boken direkt från Klefstad förlag - så vi kan ge ut en uppföljare till våren.

Och för den som vill köpa flera klappar eller kanske lever lite magert just nu före jul kan jag istället rekommendera Adlibris.

Så enkelt. Eller hur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska köpa den! Hinner den postas till mig innan julen tror du? Är det bäst att jag ringer till Klefstad?

Elina Jonsson sa...

åh vad glad jag blir..! skickar info på face. du får den senast torsdag.
for further recommendations gäller annars
http://www.klefstadforlag.se/Bestall_boken.asp
kramen e

Anonym sa...

finns den nånstans i lund undrar jag... är alltid ute i sista minuten med mina klappar...:(

Elina Jonsson sa...

den ska finnas på gleerups akademibokhandel vid stortorget - men om den inte finns där kan du kanske köpa den av min bror. du vet ju var han finns :)

kollar med honom imorron..!

kramen