lördag, november 03, 2007

Systemkrav för elina elina elina


För den som vill läsa mina inlägg i snyggast möjliga layout rekommenderas Mac Book alternativt Mac Book Pro och Firefox. Liten textstorlek. Det är nämligen i den miljön jag lägger upp mina alster.

Har noterat att framförallt PC med Explorer 6.0 visar elinaelinaelina från sin allra sämsta sida. Minska textstorleken mina vänner. Så blir det mycket snyggare.

I övrigt hade jag tänkt utveckla layouten på sidan men my gosh vilken tid och energi html kräver... Så en nylansering först vid årsskiftet.













Ett möjligtvis helt ovidkommande men ändå ganska intressant fakta är att jag faktiskt har lyckats fylla min nya mac. Totalt. Inte ett enda foto går in. Därför jag inte lagt upp så många foton senaste veckan.. Så idag ska jag ner till Apple och shoppa extern hårddisk. Lutar åt den här lilla godbiten med underbar Firewire.

Inga kommentarer: