torsdag, april 12, 2012

Spegel och handfat

7 kommentarer:

Märtha Jonsson sa...

Med den här kommoden lär inte fåfängan
frodas

Lotta Losten sa...

Jag tycker den är fantastiskt vacker!

Elina Jonsson sa...

märkligt nog är georgiskorna sminkade till tänderna. själv tappar jag helt lusten till fåfänga i denna dystra och krävande del av världen. men visst är den vacker lotta..!

linda sa...

fantastiskt vacker! var hittade du den här?

Elina Jonsson sa...

hemma hos en av alla de familjer vi besöker. ibland svindlar min värld när jag undrar vad jag skulle säga om en grupp utlänningar skulle parkera sin stora dyra bil utanför min dörr och be att få stiga in en stund. konflikt förändrar verkligen perspektiven.

linda sa...

ja verkligen! liknande i mitt jobb - tänk om någon slog sig ner vid mitt skrivbord och började fråga mig detaljerade och indirekta frågor om hur jag tycker det är att jobba på firman...

Elina Jonsson sa...

:)