söndag, december 06, 2009

Mitt liv är tillbaka

Så märkligt. Plötsligt är världen i färg. Idag har jag brunchat i fina fina williamsburg med mina modevänner filmvänner och datanördsvänner. Sen handlade vi vin på favvovinaren UVA - som har jordens lagomtrevligaste personal. Så tråden tillbaka till Manhattan med en sommarpratare i nya ipod nano. Nu blir det lite uppvärmning - sjukt kallt ute - innan jag handlar stash till ikväll. Faktiskt känns det overkligt. Vänner tid solsken glädje lugn. Lycka.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååh, låter helt fantastiskt! Wish I was there...

Elina Jonsson sa...

det är helt fantastiskt men det är ju fantastiskt för att jag mår så bra - inte för att jag är i new york. därmed inte sagt att jag inte önskar du vore här :) men njut lite av sverige nu - sverige förtjänar det!

Håkan sa...

Fastnar för ditt rubrikval eftersom jag fick en hjärtinfarkt i oktober och nu upplever livet som tillbakakommet. Små saker som möten, dofter, smaker, färger kan blomma ut på oväntat sätt.

Elina Jonsson sa...

hoppas du är återställd och att du verkligen kan ta vara på allt det fina nu..!

Håkan sa...

Tycker jag är på god väg att bli återställd. Nu är jag renoverad med nya, blanka pipor så det blir nog ett brolopp till sommaren. Fast jag tycker att jag är för ung för sån't här så jag skyller på generna. Far och farfar Joel, vår minsta gemensamma genetiska nämnare, har också haft hjärtproblem. Dessa anlag sägs ärvas könsbundet så du är off the hook

Må väl