måndag, november 09, 2009

Liljor

5 kommentarer:

Anonym sa...

åå! Vilket fint foto! Jag är också i systemkamera köpartag... Vilken model har du? Hur är allt annars, hur länge blir du i NYI? kram!
Caroline

Anonym sa...

oops, har skrivit NYI (stad i Ungern) för mycket på sistånde, det skulle vara NY och modell dessutom. haha.
Caroline

Elina Jonsson sa...

åh tack..!

mitt absolut bästa tips för att bli en god fotograf är att köpa en så liten kamera som möjligt - för då fotar man mycket mer..!

bästa pockyn alla kategorier är canon ixus 90 eller 100 - powershot SD 1200 på engelska.

nu vet jag ju inte vilken caroline jag svarar men om det är tekniknördscaroline så får jag väl sträcka mig lite till :) Canon PowerShot G10 är en prisvärd systemkamera med en hel del teknik som ändå inte är alltför tung att bära och som fått fina recensioner.

om man verkligen verkligen vill satsa på foto och är en total tekniknörd - så är det 500D 50D och 5D som gäller - där 5D II är juvelen i kronan. samtidigt måste man komma ihåg att det inte är kamerahuset så mycket som linserna som gör fotot - alltså en ganska dyr historia när man kommer till 50D och 5D med multipla linser.

annars allt fint och kvar i new york året ut. snackas gärna mer på face..! kramen

Märtha Jonsson sa...

Favoritblomma, doftar ljuvligt. Tack.

Elina Jonsson sa...

åh. familjeblomma. stor kram.