lördag, april 07, 2007

Äntligen...

...är det dags för mig att ta upp bloggandet igen! För den som minns så var jag tidigare en av redaktörerna för Discobelle - denna underbara tillflyktsort för oss houseälskare. Min favvo-artikel kan vara den om Lisa Loud, eller kanske om Malmö By Night. Men allteftersom mina co-editors byttes ut kom sidan mer och mer att handla om hiphop och allt mindre om glammig discohouse... Denna dekadens i kombination med tidsbrist ledde till min definitiva punkt för bellandet.

Sedan sist har jag varit Q för Östgöta nation, vilket kräver ens totala engagemang, tid och uppmärksamhet - dygnet runt. Under hela året skrev jag ett färgkodat och fantastiskt allmänbildande veckomejl - lite för att döva abstinensen från bloggandet. Men utan veckomejlet är abstinensen oöverstiglig och jag har därför bestämt mig för en blogg. En Elina-blogg. Kan det bli bättre...?

3 kommentarer:

Callinn sa...

ååå...! det var på tiden - och kan inte bli bättre! Dagens surfingtips får bli en påminnelse om facebook, det finns tydligen en grupp som heter ngt i stil med "vi som inte bangar en pose" vilken kanske kan vara kul;) kram

Elina Jonsson sa...

åh vad söt du är caroline haha jag som inte ens sjösatt sidan än... har en treat som du kommer att gilla... kolla in sidan på söndag kväll :O

Anonym sa...

Jo då mamma och jag var på matchen
och åt en bit mat på utsiktsbaren före matchen. Fullsatt 8500 personer hejade på LHC. De måste spela bättre nästa gång. Kanske blir det en hemmamatch till lördagen den 14 april. Nästa i Ö-vik på tisdag och torsdag. Kram från oss båda.